Complaints

Reliant Communications strives to provide quality services, at a value related price structure. Customer service is the highest priority of the company. We do not hesitate to help and resolve consumer’s issues, although we also attempt to hold consumers to the obligations they inherit when they agree to our services.

If you wish to file a complaint, please call customer service at 855-875-0550, or email us at support@reliantcommunications.ca.

You may also contact the Commission for Complaints for Telecom-television Services (CCTS) at ccts-cprst.ca or call toll free at 1-888-221-1687.

CCTS

Reliant Communications s'efforce de fournir des services de qualité, à une structure de prix liée à la valeur. Le service à la clientèle est la priorité la plus élevée de l'entreprise. Nous n'hésitons pas à aider et à résoudre les problèmes des consommateurs, bien que nous tentions également de tenir les consommateurs aux obligations qu'ils héritent lorsqu'ils acceptent nos services.

Si vous désirez déposer une plainte, veuillez appeler le service à la clientèle au support@reliantcommunications.ca.

Vous pouvez également contacter le Commission for Complaints for Telecom-television Services (CCTS) à ccts-cprst.ca ou appelez sans frais at 1-888-221-1687.

Call Now ButtonCall Now